torsdag, januari 21

My World Record

i väntan på burim så åkte jag till gymmet.
tänkte slå ihjäl tiden på något.
slog ihjäl den på solen.
solade solarium. sådär så man inte är allt för blek.
och måste ju snart börja förbereda mig inför usa.

normalt sett brukar jag ha ganska tråkigt när jag solar.
så jag brukar göra saker samtidigt - för att fördriva tiden.
typ sätter rekord i att hålla andan och sånt

men den här gången somnade jag.
vaknade av mig själv att jag snarkade till.
ungefär tre gånger hände det här
var rätt kul tyckte jag.
blev ingen sömn för mig.

och för att varna vissa.
så om jag bara får sova på det skönaste & enda säkra sättet.
på mage.
så snarkar man aldrig.
jag är inget undantag.
så jag snarkar inte.

jo jag skrev säkraste sättet.
har fobi för att sova på rygg.
tror att någon ska komma. sticka kniven i mig.
rakt i hjärtat. det smärtar.
känns så naket att sova på rygg.






ps. mitt rekord är tvåminuterochfemsekunder.

4 kommentarer:

  1. Hahhah vad kul man kan ha i solariumet! x) Måste prova nästa gång jag solar! ;) Btw är det inte jävligt farligt att hålla andan så länge? ;o

    SvaraRadera
  2. Jonas vet att han är ung, snygg och smart!
    jag kommer vinna en vacker dag, jonas..

    SvaraRadera
  3. jag ska dränka mig själv enda tills vi åker till Grekland!

    SvaraRadera