måndag, januari 25

My Great Escape

usa börjar närma sig
och pengar kommer gå åt.

har satt upp ett mål.
40 000 riksdaler
det ska finnas tillgängligt
men inte spendera allt
men finnas

om jag vill rymma
och bli illegal flykting

aldrig komma hem
leva den amerikanska drömmen

fast på ett olagligt sätt
och leva galet.
på gränsen

sno bilar.
min bästa kompis ska vara ett basebollträ.

ska bo under ett baywatch torn.
på en fin strand.

folk ska veta att jag bor där
jag ska vara omtalad
och farlig.

3 kommentarer:

  1. du skulle bara.. VÅGA! försvinna! ehhhh skicka mig ett vykort därifrån vetja! och och.. nej, det var nog allt. du ska inte dö heller, eller bosätta dig där förevigt. då kommer jag dit.

    SvaraRadera
  2. Hahahahaa, vi får väl se! Ett vykort ska jag nog hinna skicka :)

    SvaraRadera