tisdag, januari 26

My Wolfpack

vi har varg
på våran gata ungefär

jag vill gillra en fälla
och locka dit den

ta den.
göra den tam och till min bästa vän
den ska leva i det vilda

men alltid ställa upp för mig
jag ska ställa upp för den med

mata den
busa och sånt
låta den bita mig lite
fast inte hårt.

ska skryta för alla min kompisar
att jag har en varg


den kan döda dig
jag får respekt
okej?


ps. louise's mamma sa till mig;

"Jag hittade ett blodigt STORT köttben alldeles borta på stigen, så dom är nog redan här Jonas..."


tror jag måste fira med en dusch
och kanske en marknadsnougat

dom ser så snälla ut

2 kommentarer:

  1. Hihihihih, okej :)
    Vart var det du skulle nu igen? ;$

    SvaraRadera
  2. vargar är ju underbara djur. sjukt fina och mäktiga. fast ok, våra är lite inavlade så kanske inte fullt så mäktiga som dom borde vara men ändå. fantastiska djur, det är häftigt att veta att dom finns där ute. en grå schäfer liksom, ungefär.

    och tack så mkt :)

    SvaraRadera