onsdag, januari 13

My Other Neighbour

när man har jobbat stängning. blir man pigg.
om man är smart så gör man något kreativt.

typ. med en granne. som louise.e
det är helt otroligt egentligen.

sexig. framgångsrik. smart. rolig. trevlig. social. bra på att dansa. snygg. välklädd.
har fin bil. bor i ett hus på djurgårn. har en pappa som kör saab. jobbar på mcdonalds.
kompetent och intelligent. men ändå såpass ung.

...men nu ska vi inte prata om mig.



louise och jag åkte iväg till skärgården och prövade isen lite.
vi tassade mest runt.
den verkade vara hård. som tur var.

nu ska man försöka få något i sig. typ sallad.
som jag har framför mig nu.

sen sova. mjo

5 kommentarer:

  1. coolt, två louiseor som grannar !

    SvaraRadera
  2. Säg mig Jonas, kan is vara något annat än hårt?

    SvaraRadera
  3. Anonym; jag tycker du inte ska spela allanballan :(

    SvaraRadera
  4. nu läste jag hela inlägget. HAHAHA!

    SvaraRadera