söndag, januari 24

My Deja Vu

brukar tävla med mig själv.
jag brukar vara trött på att duscha
när jag kommer hem efter en stängning.
vill bara sova.

försöker lura mig själv in i duschen.
tänker att jag lockar mig själv med ett snöre
och gör "-ksskskssss" ljudet
som man lockar katter med.

få knep som jag brukar använda.
om jag hinner duscha innan någon jag skriver med på msn svarar.
då kan dom ju inte ens tro att jag duschar.
eller innan låten är slut.
tävla med mig själv.

men jag kan sova ändå
jag är ingen dålig förlorare
även om jag förlorar jämt.

ungefär som
den som tuggar med öppen mun dör

din dumma klittare

2 kommentarer:

  1. En till får de bli; ja följ med om du inte jobbar ! :D åker antingen torsdag kväll eller fredag kväll, beror på om ja lyckas byta bort mitt skift på fredag :)

    SvaraRadera