torsdag, februari 11

My Hunting


jag tror jag såg den
såg något långt borta
som rör på sig
fyra ben

det är mörkt
började köra snabbare.
fast försiktigt

äntligen skulle min patrullering ge utdelning.
känns som evigheter
när jag kör emot den.

jag bromsar. stannar
tittar. spanar
ser något röra på sig inne i skogen.
den har gått undan lite

den finns ju
den gjorde ju väsen av sig
i lördags
när man hittade ett rådjur

biten i halsen
död
precis i skogen. precis vid vårat hus.

idag var det dags trodde jag
idag såg jag
bara en hare

jag tror att man ser det man vill se
på håll.

5 kommentarer:

  1. Som Fan! Och killen är Tre. Haha

    SvaraRadera
  2. Nu gjorde du så att jag fick ännu mera ångest! haha. Men touch "knapparna" på mobilen. Är de stora?
    Skriva gärna på min blogg =)

    SvaraRadera
  3. wooopidooo, kommenterare eller va heter de, numero fem va, hahaha aa busiga du som går och lägger dej när jag går upp^^

    SvaraRadera