måndag, februari 22

My Drive-By III

finns två alternativ.

1.antingen handlar det inlägget om min förbannade bil.
ellersåhandlardetom
2. när jag blev på bra humör igen efter varit hos min frisör.

tror det blir alternativ. 1 x 2^65 x²/35

igår var min bil bråkig.
-25 på mätaren.
det var kallt när vi åkte hem
och den vägrade att släppa ur värme.
så bilen blev tillslut överhettad.

började varna för överhettning.
jag började hetsköra.
bilen började koka.
men sånt skiter man ju i
jag åkte på vargjakt ändå.

i morse ville bilen fortfarande varna för överhettning.
det är slut på kylarvätska nu.
jag hatar min bil.

det blir varnan snart. jag lovar.
hade det inte varit fullt med is nu
hade jag åkt dit på stört.

1 kommentar:

  1. se till o va ur bilen innan den åker ner i varnan bara ^^

    SvaraRadera