lördag, februari 20

My Corner Guard

sj levererar fram nya skandaler hela tiden.

så igår åkte jag till örebro och hämtade viktor.
tågen var inställda. men han kunde ta sig till örebro.
vilket han gjorde.
tyckte han förtjänade att åka varm bil
istället för en dum buss.

spenderade kvällen med honom.
slutade med att han och jag satt framför tvn och os.
jag retades hela tiden och låtsades att jag var expert på curling.
ordet corner guard och 'garrden'[guard] användes mer än något annat ord.

han gav igen och så fort han berättade något om uppsala
kom ordet 'basgrupp' med i varje mening.
man kan säga att det gick överstyr.

1 kommentar:

  1. hahah ni e roliga ni!! om du vill kan vi kidnappa dig från jobbet, min beställning av rånarluvor har äntligen kommit...hör av dig o vi kirrar frigivningen...

    SvaraRadera