måndag, mars 21

My Fifteen Minutes

en elevatorpitch.
ska dra en ganska rät linje om vad som hänt.
har idag touchat två av de fyra mycket sexiga elementen på jobbet.
eld och vatten. tycker att det gör mig själv väldigt.
mytomspunnen. spännande.

det var sig inte bättre att jag råkade kapa ett vattenrör idag på jobbet.
på order av min chef såklart. jag gör aldrig fel.(...)
mer än ett jävla kaos med vatten överallt samt väldigt blöta killar i en grupp om 3.
nu var det ju inte så illa att det blev några skador vill jag poängtera. bagdad bob.
om mamma eller så skulle läsa och bli orolig vad guds bäste barn ställt till med.

lyckades ju även med bedriften att även köra slut på en ny liten såg.
kanske råkade tycka att den var obsolet. eller skulle bli.
phoenix krafter.
rökutveckling.

1 kommentar:

  1. du är så bra på att förmedla saker och känslor. gillar det, gillar dig! puss

    SvaraRadera