tisdag, mars 15

My Day at the Races

var ju hemma i helgen.
lite sådär halvspontant.

inkvarterade mig hos pappa
avnjöt en lättare måltid.

kväll/nattens verksamhet inleds med att lillebror hämtade mig.
åkte iväg vidare till storebror och louise.
man skulle kunna kalla det trevligt. det var det.
så vi kallar det för det. om inte excellent.


döm av min förvåning.
hur jag tyckte att allt var så billigt i sverige.
tror det kan bli lite farligt att vara hemma.
impulsköpen kan nog öka med 300% jämfört med norge.


efter hängt med diverse mysigt folk under lördagen
åkte jag till moder för att avnjuta god mat och champagne.

blev hämtad av min eminente kompis fredrik.
för-förfestade hemma hos honom tillsammans med varsin pizza.
efter det axel - spåra- mastis- axel- sova.
-charlies pizzeria (hej) fick rädda oss dagen efter.
massa skratt och vänner.

1 kommentar: