fredag, april 16

My Manhattan III

nu ska jag och vinc ivag och traffa rebecca.
ska bli kul att traffa henne. var riktigt langesen nu.
det blir nog fint. ska ta och ata lite och so far hon visa stadens guldkorn!

updt.
vi var och åt på en restaurang, pasta carbonara med hummer.
tyckte först hummern var god, innan jag visste vad det varmen kunde inte äta sen bara för att jag inte äter något från vattnet.det tog bara emot. dumt.var och kollade i lite affärer runt time square.
drog hem till rummet och förfestade med vinc & becca och hennes kompis belinda.

1 kommentar:

  1. Det var inte meningen om jag lät sur eller bitter men stämningen här hemma är ju tyvärr inte på topp just nu. Det är ju ganska osäkert om vi kommer iväg och det svider ju ganska rejält! Vet att man inte kan göra så mycket mer än att hoppas men det är lätt för er att säga som redan är där borta ;) Men om vi inte kommer iväg så får du sola lite extra för mig ;)

    SvaraRadera